خرید اینترنتی

خرید پستی آموزش

خرید اینترنتی

خرید پستی آموزش

لاغری سریع در 3 روز با ژل طبیعی

لاغری سریع در 3 روز با ژل طبیعی
گروه محصول :آرایشی و بهداشتی >> لوازم لاغری
دسته:آموزش لاغری و لاغر شدن
% گیاهی و بدون عوارض جانبی

از بین برنده چربی و لیپید های زائد

ضد چروک و افتادگی اندام

رفع چربی های زاید زیرپوستی

محصولی بسیار عالی برای کشیدن و جمع کردن پوست بدن

پدیده زیبایی و تناسب اندام سال ۲۰۱2 اروپا

تاثیر فوق العاده

دارای مجوز و شماره ثبت از وزارت بهداشت

شماره ثبت : ۸۹۵۲۶



آثار فار ماکولوژی: در هنگام استفاده از این ژل، با توجه به فرآیند تعرق، آب از طریق پوست دفع می شود و چربی زائد اندام مورد نظر به سرعت تحلیل رفته و باعث می شود که از حجم بافت کاسته شود و فرم مناسب و ایده ال بعد از یک دوره مصرف بوجود آید.

مکانیسم اثر: این ژل آنتی سلولیت گیاهی بوده که با دارا بودن مواد بسیار موثر به زیر سلولیت نفوذ کرده و باعث از بین رفتن چربی های زیر پوست میگردد.

ضمنآ فرآورده از رایحه بسیار مطلوب و از خواص بهداشتی بی مانند برخوردار بوده سرشار از روغن های برگرفته از گیاهان (از جمله نارگیل) که در فرمولاسیون آن ویتامین های گروهB و E گنجاینده شده است ویتامین های یاد شده از خواص ضد التهابی و محافظ پوست برخوردار می باشد.

روش مصرف ژل:

پس از پاک کردن محل مورد نظر بطور کامل، مقداری از سوپر ژل را روی پوست مالیده و با حرکت دورانی ماساژ دهید تا کاملا جذب سلول پوست شود، سپس یک عدد کیسه یا گن یا کمربند لاغری و… به روی موضعی که ژل مالیده اید قرار دهید، بعد از ۲ ساعت محل مورد نظر را با آب ولرم بشوئید، این عمل را روزانه ۲ مرتبه انجام دهید.

با خرید پستی ژل لاغری موضعی گیاهی 2012 لاغری را تجربه کنید


شما همواره محصولات اورجینال، با کیفیت و دارای گارانتی را با ارزانترین قیمت از ما بخواهید.

از صدها نمونه محصولات روز این فروشگاه دیدن فرمایید. تنوع در محصولات، مدل و رنگ برای همه سلیقه‌ها ( لینک ورودی در زیر لینک خرید پستی)
فروشنده: جلا.آی آر
قیمت:19,900 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید لاغری سریع در 3 روز با ژل طبیعی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


لاغری,آموزش لاغری در 10 دقیقه,لاغری شکم,لاغری,برنامه غذایی لاغری,رژیم لاغری شکم,ورزش برای لاغری شکم,فروش سی دی آموزش لاغری,حرکات ورزشی برای لاغری,تغذیه برای چاقی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.